lördag 14 januari 2012

Äntligen :)

Dåså, kameran fixad, internet-dosan hittad, så nu jäklar kan bloggen fyllas :)

Här har inte hänt så mycket,magsjuka på oss allihop inkl. killarna :(
Vi har hunnit med 1 utställning på My Dog.Vilkas oplacerad,det var 7 st hanar.

Kritik:
Stor i stark utveckling,maskulint huvud,bra uttryck,mkt ofärdig i sin front,tillräckligt bröstdjup,brant kors,ganska bra rörelser,utm päls och temperament,behöver ännu lite tid...helt ok kritik på min lilla spindel♥♥♥

Sen så har vi såklart lite bilder som tagits med nya kameran...


Vi hittade Dobbys bror Mio på My One...Har blivit ganska lika nu på senare tid, när Mio mörknat och Dobby ljusnat till sig.

Geeeeee miiiiiiiig...
 Vågra vägra bild,suck...
Tills vi blir tillräckligt trötta,hehe...
Världens längsta nos...lr ja, helt enkelt whippetnos :)
Testade zoomen såklart...Pobbe-Lobbe-gubben,mitt hjärta.
Gosa ner sig på bästa soffplats :)
Underbara stora killen...
Idag hade vi Bowie-helg å tog en skööön prommis...
...med en liten sitt-paus för mitt knä,strax efter att Dobby galningen hoppat mellan stenar i sjön under drickapausen,lite iskallt vatten på tassarna har ingen dött av tycker han,brrr.
Bowie upptäcker kameran,wohoooo.
Jag är inte mycket för vintern, men gu va vackert vi har det i Sverige ändå...Macro funktion på kameran :)
Smågrabbarna däckade gott efter prommis å mat,medans Dobby smet upp å la sig i våran säng...Paus från dom små...

Nu hoppas jag på tajtare uppdateringar här å till dess får ni ha det gott :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar