torsdag 22 september 2011

Partille 17 September

Efter att ha skrivit 3 lååånga inlägg som av nån outgrundlig anledning försvunnit kommer ett kort litet inlägg...
Vi var på inoff. utställning i Lördags,kom hem och Vilkas var BIR och BIG2...jag vart superglad och stolt över min lill-kille.

Kritik Vilkas:
20 veckors valp.Fin storlek,vackert huvud och uttryck.Fin hals.Använder sina öron tyvärr inte korrekt hela tiden.Passande benstomme.Fina vinklar fram.Har sin välvning på rätt ställe,utmärkt kors och vinkling bak.Rör sig trevligt.


Vi ser fram emot Åby 20 november,men innan dess ska vi packa,måla,tapetsera å sätta staket,sen ska vi flytta...Vi längtar ihjäl oss :) :) :)...därför blir det lite tunnsått med inlägg här...
Här kommer en del av bilderna från Partille,njut av fina lill killen å bortse från matte som fått för sig at grimaser is the shit,haha...

Mer bilder kommer när kära Hannako får tillbaks sin kamera som hon glömde i min pappas sko,hahahaha...Hon hade tagit massa mer bilder å förhoppningsvis ur bättre vinklar å mindre mig på,fniss...

Mycke fokus,Vilkas tyckte bordet var läskigt utan gummi på...
 Kolla bissingarna...
 Finingen :)
 Nån sa nåt :o
 Fixa å trixa :)
 Men han var ettrig på å flytta fram tassarna,hehe
 Sa du nåt till mig...
 My precious :)
 Alla e miiiina :)



 Å här vart Dobbys syster med sin konkurrent
 Lilla söta Alice...det blev BIM för henne.
 Sen var det lite mat tajm...snodde Alice mat för jag var inte snabb nog å få upp hans:)
 På väg in i gruppen mor Boris Borzoi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar