torsdag 17 november 2011

Ohhhh så dålig...

Jisses va dålig jag varit på att uppdatera här, suck...Får erkänna att energi-nivån efter flytten är typ noll...Å mörkret (som jag normalt sett gillar) hjälper inte till...Men nu nalkas helgen med härliga promenader i dagsljus och Söndagen är det utställning i Åby...Det var hela 9 whippar anmälda,rooooligt :) :) :)Får se hur många det var i våran klass, jag vet iaf 2 till...Söta bröderna Dobby och Lukas...Nog för att jag alltid tycker Vilkas är vackrast, men jag vette sjutton hur det ska gå,haha,han ser ut som en spindel :p...Lille killen växer ojämt med 2 meter bakben å 1 meter framben,hahaha...Å givetvis har jag kikat på konkurransen å det är stabila jämna pojkar...Men det blir rolig träning ändå, så söndagen är vikt till kuligt i Åby :) Nu är det arbetar-tajm...
Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar