torsdag 4 augusti 2011

Igår var det Dobbys egendag :) Idag var det Vilkas :)

Vi styrde kosan mot Delsjön och var på en skön skogspromenad med massa killar å tjejer å en supersöt 4 månaders borzoi kille :)
Det var bara Dobby som var med så att Vilkas skulle få lite lugn och ro å återhämta sig efter sitt lilla mag-kaos...Å såklart för Pobbe-Lobbe skulle få egentid med sin mamma...Njut av lite sköna whippet bilder...
 Vi samlades vid parkeringen å ut vällde det whippar :)
 Söta lilla Boris å Rocky
 Tjejerna tar täten...
 Något blurrig bild när vi fikade :)
Något skarpare :)

Idag var det Vilkas dag :)
(Hans mage är nu helt okej,fast han får fortfarande snällmat :))
Vi var ute på Hönö med Lena å killarna,Mona å tjejerna å Jessica med Sixten :)
Det var en helt fantastisk dag å Vilkas sprang lös hela tiden å är helt super på inkallning...
Skrutten passade på att ta ett havs-dopp,helt ofrivilligt först,kunde ju inte veta att den roliga saken Lena kasta i havet åtföljdes av blööööta ben,men sen följde han snällt med mamma ut i vattnet å tiggde godis :)Det finns det tyvärr inga kort på här,men jag skall få dom mailade till mig å då kommer jag lägga ut dom här...
Efter prommisen åtnjöt vi kaffe å smörgås hemma hos Mona å hundarna slappade i trädgården.
Så nu har jag 2 killar som TVÄR-slockna i soffan å jag ska smörja in mina axlar som blev nååågot brända,trots solkräm,aaaaj...
Så här bjuder vi på strand-bilder :)
 Så här protesterade liten när jag väckte honom i morse
 Skrutten skulle minsann vara först :)
 Åhhh va gott :)

 Har du nåt gott till mig tro :)
 Men hallå,får man nåt lr
 Linslus :)
 Bus på stranden...


 Det gäller å va snabb,haha...



 Gotte tro :)
 Fiiiina killen

 Hmm,jag såg ju att du tog upp det härifrån...


 Åh,du hade ju oxå nåt mumsigt...

Fina Rocky bjöd på närbild :)  

Må väl :)

2 kommentarer:

  1. Fina mammas pojke som är både linslus, följsam och matvrak!!! :-) Jättefina bilder! Vad kul för honom att få gå lös en hel prommis, Iskra går lös här varje dag i hägnet hon tittar ju än så länge förvånat bara på hjortarna, stora konstiga djur... Men sen får vi väl ta oss ut till fårhagarna istället när damen blir lite äldre.

    SvaraRadera
  2. Han e helt super,vi går även hemma utan koppel när det e lugnt på kvällen,utan distrahering,speciellt i form av fåglar :=)...tur han e matvrak med tanke på hans mage,han tappade inte speciellt mycke när han vart dålig,men e lite seg på å äta,men jag kan tänka mig att magsäcken krympt lite...

    SvaraRadera