tisdag 2 augusti 2011

Magar och vuxenhet :o

Vilkas mage är fortfarande i olag men bättre...Han har fått vätske ersättning som nu rinner rakt igenom,har inte torkat så mycke kiss sen...ja,aldrig...Stackaren,vi var ute och 5 minuter senare hann han inte till dörren...Jaja,hellre det än en uttorkad valp :)
Igår vart han halv-kass när han vart ute vid 12,sen fick han bara matskeds stora portioner ofta,så det var inte dags förrän 20-21 på kvällen (tack å lov),det var bättre än i Måndags men det blir kyckling å ris 1 vecka framåt...
Dobby stjäl aldrig mat,men var tydligen solidarisk med sin bror igår...Han nådde skålen med chips...
Å DROG FRAM DEN TILL VILKAS...Så i värsta magsjukan å fastan så får han i sig 1/2-1 dl chips.MEN HURRRRAAAA...Då fick jag sätta mig å gråta en svätt på golvet å ringa å beklaga mig för bästa Lena...
När vi gick ut kvällsprommisen jag å Vilkas  så kissa han,sen gick vi vidare å han stanna vid ett ställe där jag vet att Dobby tycker det luktar så himla gott,helt sonika gick han fram å lyfte på benet å markera på stället...LYFTE PÅ BENET, 3 månader gammal :O :O :O...
Nu hoppas jag på att få en bra i magen rapport när killarna behagar stiga upp idag.:) Sen e det whippet-prommis i Delsjön med (förhoppningsvis) massa goa killar å tjejer.Tack å lov för bältet så att Vilkas har famnplats idag :)
Nu ska Magnusson jobba vidare å njuta av att det bara är ett 5-timmars pass idag,sen e det inte arbete förrän Lördag :)

Ha en solig å frisk dag alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar