torsdag 13 oktober 2011

Här duggar det INTE tätt med inlägg...tiden finns lixom inte :(

Nu jäklar är hösten här med krispiga mornar å det är INTE lockande å kräla ur den varma sängen vid 5-snåret...men ju fler tidiga pass,ju mindre är killarna ensamma hemma.Vilket för övrigt går kanon.Mattias lämnar dom vid ca 14.45 å jag landar in ca 16-16.30 å när jag låst upp ytterdörren så hinner jag se en glimt av 2 killar som kommer från soffläge :) skönt å veta att dom snoozar när ingen är hemma :)

Vi har hållt på en del uppe i huset,vardagsrum är målat,likaså köket.Hall och matsal är nu spacklade och skall tapetseras idag :) Jag hoppas på uppehåll så att jag kan ta ner och slipa skåpsluckorna,för att grundmåla dom :)
Lite före-bilder kommer,kan vara lite dålig skärpa.

 Hallen :)
Å trappen upp...


...som leder till vår blivande walk-in-closet :)...
 ...å vidare in i sovrum...
...å data-skrubb :)
å på väg ner får man passa fossingarna (å inte ha druckit vin,hehe)


Å köket som mynnar ut i matsalen :)

Där ska många mysiga måltider ätas,framför den sprakande kaminen :)
 Så otroligt vackra detaljer.


Å vardagsrummet med sin goa värmekälla :)
Gästrum...
...med orginaldörr :)
Å husdjur i trägårn,söte lille kalven som fick stå på knä för å nå äpplena :)

That´s it folks...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar