fredag 21 oktober 2011

Jiiiippppiiiieeee :) :) :)

Jag dedikerar detta inlägg till dom KANON-UNDERBARA-FINASTE vänner å familj som ställt upp å hjälpt till.Massa kärlek till er...å nybakta bullar när vi flyttat in :)
Pinne,Hannako,Christoffer,ni är världsklass...

UNDERBART...Efter mycke pill å meck kan jag stolt presentera efter-bilderna :)Så nu är det klart sånär som på några lister som skall upp å köksluckorna som ska upp oxå:) Nästa helg flyttar viiiiiiiii...
 Nymålat tak å snevägg...diskussion pågår om vilken färg det ska vara på väggarna...därav inte helt klart...
 Fräscht å ljust på väg in i walk-in closet
 Trappen blev ljus oxå :)

 Inga killar som ska smita upp å trilla i trappen :)
Papper å data skrubben fick en liten uppfräschning oxå :)
 Subtilt för å vara lilla mig...men man kan fasen inte ha cirkus i hela huset,hehe...
 Sand och kakao.
 Jag säger bara KUNGLIGT :)
 Lillebror i bakgrunden...fortfarande världens bästa mysfaktor i matsalen...kakelugnen...

Något fel färg, men ville så gärna återge det coola guldiga i matsalen :)
 Coolish kök,å som vanligt,färgen stämmer inte helt riktigt...Granny Smith grön är det,hehe...

Köksluckor på tork :) Blekt solgula...
 Å hallen...som fått Pinne å Hannako att slita sitt hår...jag avundas inte dom...å mönsterpassning e något vi ALDRIG kör med igen...

 Ser ut som om trapp-hallen e grå...:o det vita försvann...på bild iaf.
This is it folks...

Nu blir det stort engagemang i flytt så nu får ni hålla till godo med tystnad från mig :)...(vilket säkert vissa i min närvaro uppskattar miljarder,hehe)

3 kommentarer:

  1. Wow!!!
    Nu känner jag inte igen mitt gamla hus
    Kanske en husgesyn när ni kommit i ordning
    Kram från hyresvärdinnan

    SvaraRadera
  2. tack för titten idag, nu väntar jag på att få komma in i lyan när det är möblerat :-) men sovrummet måste ni göra något åt - kanske mossgrönt eller turkos färg...
    Kramis,
    Lena

    SvaraRadera
  3. Tackar Lena O :)Klart det är husesyn å absolut när alla saker e på plats :)
    Tack själv Lena R, å jepps,självklart ska du kika när möbler är på plats:)...mossgrönt var ingen dum ide :)
    Kramar till er båda :)

    SvaraRadera