torsdag 13 oktober 2011

Skooog tapet å målning :)

Tog en prommis i den ljuvliga skogen runt huset,Dobby fick upp nåt viltspår å gick på som en tok.Efter rundan smet vi in mot sjön å där var det ju mossigt å skönt så killarna blev galna å fick klassiskt whippetfnatt å hoppa å for runt,det var koppel åt alla håll å kanter,suck...Efter det skulle ju naturligtvis törsten släckas ur sjön å Dobby tyckte tydligen att det såg lockande ut så på 2 röda stod han i vattnet å tog sig ett bad...GALNING...sen vart det till å börja måla å tapetsera,behöver jag tillägga att jag tycker INTE det är roligt längre,jag har roller-arm...inga bilder togs igår,för jag hade lustigt nog färg över heeeela händerna...men det ska bli roligt å lägga ut efter-bilder här sen...nä,nu får jag jobba lite:)

Hälsningar från Gbg där det krävdes mössa vantar å skrap av ruta idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar