söndag 24 juli 2011

1 a inlägget :)

Så,då har jag lyckats knåpa ihop en blogg som förhoppningsvis ska spegla mitt hund-liv :)
Här kommer ni att kunna följa Dobby och Vilkas,å mig förstås :)
Dobby är min 1:a whippet som är  14.5 månader, Vilkas är min lille skrutt på 12.5 vecka...
Jag själv är en tjej som avgudar mina hundar å försöker hitta på så mycket som möjligt med dom.
Vi brukar promenera med Whippetgänget i Göteborg,en samling whippar i alla åldrar :)
Lössläpp i diverse hagar är nåt jag tycker är fantastiskt roligt att titta på,att se Dobby flyga fram med en precision som heter duga...finns ett par timmars film på detta :)
Senare i höst ska vi se om Vilkas tycker det är roligt med utställning,som senare ska varvas med LC...
Närmare presentation kommer med bilder lite senare,när jag får åtkomst till min egen data :)
Må väl så länge

Ebba Dobby Vilkas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar