onsdag 27 juli 2011

Tältet :)

Idag var det dags (efter massa regn) att testa tältet jag köpt.Först tänkte jag busat järnet med grabbarna ute å  sett till att dom var ordentligt trötta när Pinnen kom(barnvakten)men tji fick jag,Dom vart nog lika glada för solen för det skulle bara liggas på balkongen å slöa i värmen,jaja,jag smet ut å slängde upp tältet å det gick utmärkt,sen tog jag med grabbarna så dom fick kika,Dobby tyckte det luktade hemskt gott,medans Vilkas hittade alla snören,kuuuul...
Så nu är vi redo för alla väder på utställningarna och killarna softar,å jag börjar så smått göra mig redo för arbete...
Igår var det dagen då jag fick skämmas...när jag kom hem från jobbet tog jag ut killarna på kvällsrundan medans Mattias pysslade med något hemligt.När vi kom in sen blev jag serverad bakpotatis med getost-fyllda kycklingrullader å sallad...jag får försvara mig heeelt med att när man har en liten så har man bara ludd i huvudet å kommer inte ihåg nåt,vilket min sambo påpeka under skålandet å firandet av vår 2-års dag.oooops...Så kan det gå *skäms*...
Ha nu en UNDERBAR dag i solen å här är lite goa bilder :)
 Grannen Maj kom ut på sin balkong å hon e poppis månntro
 Skönt med lite svalka från väggen
 Spana
 Förstår inte varför man ska ligga MITT i solen när det e såå varmt...
 Övergav solen för skuggan...
 ...båda två...
...en liten stund...
 Hmm...spännande...
 Tadaaaa...
 Skojsigt
 Ännu bättre ju....
...finns ju grejer å dra i :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar