fredag 29 juli 2011

3 månader :)

Idag blir stora killen 3 månader,fasen va tiden rusar iväg :o...Som vanligt(här kanske inte folk tycker jag är konstig,men mina icke-hund kompisar skrattar,fast dom gör ju så med barnen,hmm)så ska här firas:)så idag blir det in till djuraffären så får Vilkas välja gotte alldeles själv(nästan)leksak skall oxå väljas...Å så premiär-prominixar vi runt Härlanda tjärn...Är vi inte allt för trötta så smiter vi nog även iväg till Lackarebäck,dom har ju smidigt nog 3 hagar i 1 så då slipper jag släppa en i taget...Dobby är något för snabb å hetsig för att det ska vara säkert och roligt för liten...
Dom 2 barnvaktsdagarna som var gick super,mina killar tyckte tydligen att dom skulle vara små ljus å låg mest å sov,tills jag kom hem vid 22-tiden,pust...
Imorgon blir oxå en spännande dag då vi spenderar den hos min familj där min ena lillasyster precis fyllt 5 år...Kalas med andra ord...Vilkas sov mest förra gången vi var där,men det lär inte hända imorgon.Så då blir det till å hålla ordning på Dobby,som vet precis hur man smiter(håller koll på vilket av barnen som går ut på baksidan:o...Vilkas som garanterat försöker sno åt sig tårta och ett stycke 1-årigt barn som ääääälskar Dobby,men barn är som barn är å jag är rädd om Dobbys öron...Sen ska jag även nästintill garanterat få skäll av min pappa oxå,hehe,jag har nämligen köpt håltagning i öronen till prinsessan...(ramaskriii)fast eftersom jag fick det när jag var ca 1 år så kan jag allt ta den diskussionen med pappa...det tåget har lixom gått för att kunna protestera...
Vi tackar så hjärtligt för den fiiina och väldigt populära presenten som damp ner i brevlådan igår.Tack mamma Eira/Annelie med familj.
Jag har som vanligt samlat på mig lite bilder under några dar(jag orkar inte dra igång datorn när jag kommer hem sent)och vissa är under full lek,med mobilkamera,därav den ooootroligt skarpa kontrasten,haha...
Må väl och njut av helgen,det ska vi :)
 Såhär trötta e vi efter Pinnens barnvakteri

 Åh,va fick jag för cool sak :)

 Försöööök ta kort på mig när jag leker,hehe
 Ge oss den,ge oss den...
Geeeee miiiiiig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar