lördag 30 juli 2011

Pool party :)

Igår fick inte killarna sova i sängen från start å guuuud va sura dom blev,så fick dom inte krypa in hos mig blev det med varann :)
Idag var vi på kalas å vad vore kalas utan pool :)...Här är MASSA bilder från Vilkas första poolparty å det var faktiskt liiite läskigt...Extra medverkande är Pappa,Maria(backelit-mamma) å Ellis,Diddi å Timmy(syskon) 

 Vi kan hjälpa till...
 ...jag loooovar...
 ...här då...
 ...nähä,jag lägger mig då...
 ...men lyft inte då...
 ...jag rullar ju ööööööver...
 Hihi :)
 Men guuud va ni blåser å har er...jag lägger mig..
 Wow,va e detta...
 Hmm,han känner jag igen...
 Åååååhhhhh,BOLLAAAAAAR :) :) :)
 Jag kan på 3 ben,absoluuut...
 ...jodå...
 Mina bollar..
 ...jaja,jag får la gå i då...
 Va gör ni...det e ju blött...
 ...testa denna vägen,hehe,den e torr...
 ...om man inte glider...





 Funka ju det här,faktiskt...
 ...jag når ju nääästan...

 Nä,pool va inget för mig...gömmer mig här...

Å så här sur blev min lillebror när han fick gå ur poolen när till å me hundarna fick vara kvar :)

2 kommentarer: