tisdag 26 juli 2011

Å här kommer bilderna på galningarna ihop :)

 Nu kommer sista bildkavalkaden för sen kommer här uppdateras regelbundet :)Så njut av bilderna så ska jag ta mig till jobbet å lämna goingarna i husses vård :)
 Första träffen mellan killarna
 Hungriga vid hemkomsten
 Gosa med husse
 Haha,du kan inte ta mig här...
 Jag gömmer mig hehe
 Vi började att sova med säkert avstånd...
 ...så delade vi lite filt...
 ...tills det blev för varmt...
 ...då knödde vi ihop oss iaf :)
 Första turen i samma bur i bilen gick oxå super :)
 Små trassel-suddar
 Ooohhh,vattensprutan..GE MIIIIG
 Gooooos...
 Skavfötter is the shit
 Jag passar på å spana i fönstret medans jag mosar bror...
 Buuuuus
 Vilar kringla...
 Stooora killen med mycket whippetnos :)
 Underbara ögon:)
 Fårfällen är absolut favoriten
 Pussas på 10 veckors korten

 Jag vill hjälpa till...
 ...till mammas stora förtret...
 ...jag skiter i det här nu...
 ...för lampan e roligare...
...så jag flyyyyr...:) 

2 kommentarer:

  1. Goa killar du har tycker jag. så söta och massa rackartyg trots att många bilder är på sovande små killar :-)

    SvaraRadera
  2. Haha,ja...skruttarna kan dom :)

    SvaraRadera